понеділок, 10 лютого 2014 р.

Рефлексія модулів 1-2

Доброго дня!
Модуль 1 допоміг мені обдумати власні цілі на даному проекті. Я познайомилася з електронним посібником до курсу з сайтом тренінгом в рамках проекту "Відкритий світ", створила папку свого портфоліо, де буде знаходитися важлива для мене інформація.Цікавим лля мене було спілкування в групі та обговорення разом з трунерами основних питань стосовно 1 модуля та створення блогу.
Робота з 2 модулем дала змогу ще раз переконатися у важливості методу преєкту.Дані види робіт допоможуть ефективно використати час зорієнтуватися та випробувати ефективність різних методів та прийомів, застосувавши власний творчий потенціал.Я відчуваю що я зможу справитися з проектом  хоча це може потребувати багато сил та часу і терпіння

Немає коментарів:

Дописати коментар