пʼятниця, 14 лютого 2014 р.

Рефлексія модулів 9-10

Нарешті ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи! На жаль, заняття підходить до кінця... Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того,як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні та про місце диференціййованого навчання. Перехід до процесу навчання,що будується навколо навчальних потреб, вимагає адаптації з обох сторін. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:
-зміст;
-процес;
-результат;
-середовище навчання;
  Щодо форм оцінювання.Простими і цікавими формами можна залучити до справи проблемних учнів. Як працювати з обдарованими дітьми-методик багато.
  Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ , то можна скачати ,що в умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів дуже широкий.

Немає коментарів:

Дописати коментар